Cast-OR Ügyvédi Munkaidő Nyilvántartó és Számlázó Rendszer
Ügyvédi tevékenység adminisztrálására létrehozott nyilvántartó alkalmazás, mely Microsoft Windows 32 és 64 bites környezetben alkalmazható.
Főbb funkciók:
Felhasználók kezelés
- Programszintű autentikáció, több szintű jogosultsággal integrálva.
- Bejelentkező képernyő használata, kitiltás nélkül.
Megbízók nyilvántartása és kezelése
- Az ügyvédi irodák megbízói törzsadatainak kezelése struktúrált, kereshető formában.
- Áttekintő képernyős megjelenítés, növekményes keresés minden adatmezőben, szabadon összeállítható szűrési feltételekkel.
- Megbízók megbízás típusonkénti besorolhatósága.
- Óradíjak megbízónkénti nyilvántartása.
- Megbízók cégcsoportokba történő összefűzhetősége, cégcsoportoknak végzett tevékenységek lekérdezhetősége.
Cégcsoportok nyilvántartása és kezelése
- A megbízók logikai összekapcsolása, ezzel a lehetővé téve a megbízók komplex kezelését, az ügyvédi teljesítmény kimutatását.
Ügyek nyilvántartása és kezelése
- Az egyes ügyek egymástól független nyilvántartása, tetszőleges névvel, és egyedileg paraméterezett automatikusan létrehozott ügyszámok generálásával.
- Ügyek áttekintő képernyős megjelenítése, növekményes keresés minden adatmezőben, szabadon összeállítható szűrési feltételekkel.
- Ellenérdekű fél nyilvántartása.
- Állományok tároló könyvtárának automatikus létrehozása, elérési utak tárolása.
- Ügyenkénti elszámolási mód beállíthatósága (óradíjas, átalánydíjas módozat).
- Limitek megadása.
- Az ügy elszámolására való devizanem beállítása.
- Aktafedlapok létrehozása.
- Lezárt ügyek szeparációja.
Munkaidő nyilvántartása
- Az egyes megbízók, egyes ügyeiben végzett tevékenységek nyilvántartása.
- Gyors, jól kezelhető, „kézreálló” adminisztrációs felület.
- Integrált helyesírás ellenőrzés.
- Ráfordított és elszámolandó munkaidő nyilvántartása, hatásfok statisztikai követése.
- Kapcsolattartók nyilvántartása.
- Tevékenységekhez kapcsolódó készkiadások nyilvántartása.
- Napi teljesítési összesítő megadása, és megküldése irodavezető részére.
Lekérdezések
- Tárgyidőszakban terhelt megbízók kimutatása.
- Megbízónkénti teljesítési összesítők generálása, mentése MS Word formátumba.
- Tevékenységek „kitakarhatósága” az összesítőkből.
- Ügyvédenkénti teljesítmény kimutatása.
- Ügyenkénti tevékenység kimutatás.
- Adatok exportálása MS Excelbe, igény esetén teljesítési összesítő formátumba.
- Számla előkészítés.
Számlázás
- Teljesítési összesítők alapján számla automatikus összeállítása.
- Teljesítési összesítő mentése számla mellékleteként.
- Teljes értékű számlázási funkció
- Integrált NAV adatszolgáltatás.
Törzsadatok nyilvántartása
- A program működéséhez szükséges egyéb adatok, adattípusok struktúrált nyilvántartása. (pl.: felhasználók, települések, tételek, vámtarifaszámok, stb. (a teljesség igénye nélkül))
Adatbázis és adatbázis kezelés:
Az alkalmazás által kezelt adatbázis Microsoft SQL szerver alapú. A Microsoft által ingyenesen biztosított SQL Express kiszolgáló képes biztosítani a működési paramétereket.
Az adatbázis az úgynevezett relációs adatmodell alapján valósult meg, ami lehetőséget biztosít, hogy minden adat csak egyszer kerüljön rögzítésre, ezáltal jelentős időt takarítva meg.
Az adatbázis arhiválása tetszőlegesen skálázható. A csomag részét képező segédprogram segítségével a Windows ütemezőjét felhasználva automatizálható.